Doğum yapmadım ama aynı üniversite hastanesinde farklı bölümde çalışıyorum ve gebeyim orada çalışan arkadaşlarım iyi olmadığını ve asla tercih etmemem gerektiğini söylüyorlar tabi bu ne beklediğine de bağlı bir durum bu yorum tamamen temizlik açısından yapılan bir şey ortamın temiz olmadığı ve temiz çalışılmadığı söyleniyor