Mutlannee bu durumu o haftalarda bende yaşadım. Ya diyordum içerden göbek deliğimi mi çekiyor napıyor😀 doktoruma sorduğumda normal olduğunu söylemişti. Göbek deliği açılmaya başlamadan oluyormuş. Dediği gibi de oldu. 1 hafta civari o acıyı çektim sonra göbek deliğim açılmaya başladı geçti.