Nazz-li benimde böyleydi. 144. Sınırda 145di. Diyet vermişti doktor. Diyetisyene gitmiştim ama ne olacak bildiğimiz şeyleri dedi karbonhidrat yeme tatlı yeme. Ot yoğurt ye😂😂
Benim ölçüm aleti vardı açlık 1.tokluk ve 2.tokluk ölçüyordum. Kendime göre herşeyide yiyordum. Benim genelde karbonhidrat yediğimde aşırı çıkıyordu. Atıyorum tavuk dürüm yemiştim 1. Saate 160 çıkmıştı. Bunlara dikkat ettim. Tam buğday makarnalar var onlardan yedim yoğurtla beraber. Yoğurt dengeliyor. Meyveleride yoğurtla yada 1 tane yedim 1 elma. 1 şeftali gibi ama bunları yemekten 2saat sonra yedim. 2saat içinde hiçbişe yemedim.
Yemeği yedim 1.saat ölçtüm 2.saat ölçtüm bu aralar sadece su içtim. Eğer tatlı canım çektiyse atıyorum ne yiyeceksem yarısını yedim yada bi dilim. Tekrar 1.saat ölçtüğünde normal çıkıyordu benim. 2.saatte normal çıkıyordu.. biraz kendi bünyenizde uymanız gerekiyor.
Şimdi yemek yediniz üzerine hemen tatlı hemen meyve yerseniz şeker tavan yapar. Ama benim yaptığım gibi yapıp kontrol ederseniz daha iyi oluyor hem şekerinizi birden çıkartmıyorsunuz hemde istediğinizi yiyorsunuz. Birazcık takiple kendinizi düzene koyarsınız ilk zamanlar ne yapacağınızı ne yiyeceğinizi şaşıyorsunuz ama zamanla düzenleniyor. Geçmiş olsun