Elifmnz bence uykusunda kaçırmıyorsa tuvalete hazır, insanlar gece uykusunda sorun yaşıyor hep yatak çarşaf temizliyor. Siz bu konuda rahatsınız öyle düşünün gündüz de bir şekilde hallolacak. Ben hep onunla birlikte bekledim klozetin başında. Bi de bonibon aldım kavanoza koydum onu da lazımlığa yakın bir yere koydum çişini yaparsan sana bundan vereceğim diye. Her çişini yaptığında verdim bir ya da iki tane. Onun çok katkısı oldu sırf bonibon için çiş yapmaya başladı 2 paket bonibona çişini hallettik. Kaka için de eğer kakanı yaparsan sana oyuncak tır alacağım diye diye en sonunda yaptı. Sonra korktu, ben de kaka yaparken telefon açtım öyle rahatladı ve gevşedi şimdi kakasını da yapıyor. Bu tarz şeyler de deneyebilirsiniz. Ayrıca her çocuk çok çok farklı valla burda forumlarda herkes 1 haftada alıştı diyor ama ben etrafıma sorduğumda 1 ayda 15 günde alıştı diyorlar hatta 8 ay süren bile var. O yüzden buralardan da okuyup moralinizi bozmayın çünkü ben öyle yapmıştım herkes nasıl bir haftada alıştırıyor da ben beceremiyorum diye. Ama öyle değilmiş