FatmaAd Aynı şeylerin hepsini yaşıyor olmam🥴 2.gebeliğim, ilkinde böyle değildim. Bu çok ağır ve zor geçiyor. 28+2yiz geçen hafta cuma kontrole gitmiştim enfeksiyon, mantar, erken doğum riski herşey çıktı. O günden beri antibiyotik, fitil, iğne kullanıyodum yarın tekrar kontrolüm var ve çok tedirginim bi heyecan, bi korku sardı. İnşallah hepimiz zamanında, sağ salim kucaklarımıza alalım🙏🥹