GulsunOgretmen 1 aylık hamileyim tüp bebekle hamile kaldım bugüne kadar hiç kanamam olmadı ama bugün akşam hafif bir sancım oldu şimdi de kanamam oldu,kanama yarım çay bardağı kadar,kıpkırmızı. Kızlar korkuyorum birşey olmamıştır değil mi 🥺🥺 yani gebelikte bu tür kanamalar normal mi yoksa normal değil mi?
visnelicheescake GulsunOgretmen Doktora git hayatım gebelikte hiç bir kanama normal değildir yarım çay bardağı da az bir miktar değil bence acilden giriş yap .🥹🥹🥹 İnşallah bebeğin seninledir korkma 🥰
Sema05 GulsunOgretmen öncelikle ınsallah sağlıcakla kucağına al cnm. Ama hastaneye gıtmende fayda var acilden görün istersen kanama normal degıl cnku. Sıkıntın varsa düşük ilacı vesaire başlatrlar hemen sakin sağlıcakla kal hayırlısı ile sag salim al bebegjnj ınsallah kucağına
Nimoss GulsunOgretmen Benim de 9 haftamda kanamam olmuştu dediğiniz gibi hafif bir kramp gibi bir ağrı girdi sonra açık kırmızı kanama başlamıştı hemen acile gittik giderken ped takmıştım yarısı dolmuştu doktor bebeğimin kalp atışını kontrol etti kanama alanının olduğunu nerede ne büyüklükte olduğunu söyledi sonra progestan yazdı ayaklarının altını yükselt yat dinlen mümkün olduğunca kalkma demişti.
mutlulukmevsimi GulsunOgretmen benimde olmuştu progestan dex alıp göbekten vurdurun demişti doktorum. Ayrıca nöbetçi kadın doğum doktoru olan bir hastaneye gitmenizde fayda var. Çok geçmiş olsun.
Esseraa22 @GulsunOgretmen normal.degil birde tüp bebek mutlaka bir doktora gidin hemen hem icinizde rahatlamış olur
GulsunOgretmen Esseraa22 doktoru aradım yarın sabah gel dedi de ben yarına kadar nasıl bekleyeceğim bilmiyorum çok korkuyorum 🥺
Bmelekkk Bı gidin muayene olun bence , bende de olmuştu ama miktar o kadar değildi, benimde tüp bebek,ha gidince de bişey yapmiyorlar kan alıp muayene edip gönderiyorlar ama içiniz rahat eder,
GulsunOgretmen Bmelekkk sizde kanama ne kadardı? Bi de kanamayla beraber hafif bi sancı da var mıydı?
Bmelekkk GulsunOgretmen yok bende sadece arada batma oluyordu ama kanama esnasında değil, bende 4-7 ve 9 da oldu, 4 ve 7 de olan pembe kahve tonlarında idi, 9 da olan kırmızı idi
Esseraa22 @GulsunOgretmen inşallah bir sıkınti yoktur kadın doğum acil yokmu hiç bulunduğunuz yerde en azından bı muayene olurdunuz sabah yine kendi doktorunuza giderdiniz eğer varsa acil gidin bence
GulsunOgretmen Nimoss yani her böyle kanama ve ağrı düşük anlamına gelmiyo ya öyle iyi geldi ki mesajınız çok teşekkür ederim 🥹🙏 sizin şu an kaçıncı hafta?
GulsunOgretmen mutlulukmevsimi bişey olmadı yani,ya çok sevindim sizin adınıza da,beni de rahatlattı bu mesajınız çok teşekkür ederim 🙏🥹 şu an kaç aylık sizinki?