Smr5353 16+2 deyim bende ilk gebeliğim ama hala hissetmedim heyecan varr fazlasıyla sürekli bakıyorum dokunuyorum ben bakmadığım esnada hareket eder mi acaba diye düşünüyorum bakmıyo olsam bile hissedermiyim tekmesini falan tecrübeli anneler cevap verirse sevinirim:)😁