Tecrübeli anneler sorum sizlere. İlk gebeliğim ilk anneliğim ve bu reflü ve uyurken kusma olayından çok korkuyorum boğulma riskinden dolayı. Yeni doğan bebek sizce en uygun pozisyonda nasıl yatırılmalı bu riske karşı reflü yatagıda aldım ama tecrübelerinize ve fikirlerinizi merak ediyorum 🌸🫶🏻