Kesinlikle reflü yatağı alın. Biz almadık kızımin da reflusu vardı. Fakat yatağı 45 derecelik bir açı ile yaptık altına bisiler koyduk ayarladik. Bir de hep sağ ya da sol tarafına yatırdım. Değişik değişik. Düz yatirmadim hiç. Üstünü örttüm ama ellerin dışarıda olmasına dikkat ettim battaniyeyi yüzüne çekmesin diye