1sss merhaba, aynı haftadayız sizinle. Benim de eylül sonu diyor doktorum sezaryen tarihini bebek önden gidiyor biraz. Ekimde gelsin diye dua ediyorum ama ben 😅
İlk kızımdan bazı eşyalarım duruyor o yüzden henüz ciddi alışverişe başlamadım ben de.
Olası bir erken doğumda elimin altında bulunsun diye birkaç parça kıyafet battaniye falan aldım yıkayıp kenara koydum. Emzik, biberon aldım. Sezaryen olunca süt biraz daha geç geliyor mama ile destekleyeceğim.
Olmazsa olmaz büyük parçalarla başlayabilirsiniz. Bebeğin yatağı, bebek arabası, dolap vb