Kızlar bir hafta oldu sonuç çıkmış mesajı geldi ama e nabiza düşmuyor bugün devlete gittim randevusuz bakamiyoruz dediler randevu yok doktorda yoktu en nabiza düşer dediler
özele gotercem doktor direk sistemden görür mü yoksa bendeki e nabiza düşmesini mi beklemeliyim 15 fh olduk halla sonucu göremedik sizler nasıl yaptınız