34 haftalık hamileyim bulantı kusma sonrası şiddetli kasık ağrısı yaşadığım için doktora gittim bir gün yatış yaptı doktorum bebek kanala yerleştiği için kasıkta baskı ağrı hissi normal dedi fakat benim erken doğum riskim olduğu söylenildi ihmal etmeyin derim dozunda olmayan bir sancı ise kesinlike doktorunuza danışın bence geçmiş olsun şimdiden