Bugün tam 36 haftalık olduk. Kontrolümüz vardı Nts de sancı çıktı minik minik karnım ağrıyordu ama sancı olduğunu anlamadım. Sıklaşırsa haber ver dediler. Sonra o ağrı geçti işte şimdi tekrar başladı ama biraz daha hissedeceğim şekilde gelip gidiyor arada.
Kızlar anlayanlar bana bilgi verirse çok sevinirim.
Sizce bu sancı geri geçer mi? Hafta sonu ev temizlicem yavaş yavaş temizlesem sıkıntı olur mu? Sancı çıkıp hemen doğuran var mı? Bir de doktor bebek için 1 hafta geri dedi kilosu 2500 felan daha çok küçük 😔