Selamünaleyküm düşük tehlikem olduğu için yatmak zorundayım o yüzden Ben hep ayaklarımı uzatarak kılıyorum son iki gündür de kanepede oturarak kılıyorum hiç kalkmıyorum, oturduğum yerden niyetlenip Ellerimi bağlayıp rükuda biraz öne eğilip secde de biraz daha fazla öne eğilip öyle kılıyorum. Rabbim kabul etsin 😊