Merveth Merhabaa hanımlar çalışamaz raporu tam 32+0’da mı alınmalı?? Bilgisi olan varsa aydınlatırsa sevinirim
Mervee09 Merveth Bana doktorum 32+0 ve 32+3 arasinda gel demisti pazartesi 32+0 oluyorum o gün klinikte olmucagi icin 32+1 de alicam raporu cok geciktrmeyin cünkü calisabilir almak zorunda kalabilirsiniz calistiginiz icin
Tubita Merveth çalışabilir mi çalışamaz mı 32 den sonra çalışmak istemiyor musun? Eğer öyleyse geciktirmeden al 32 olduğun gibi
Merveth Mervee09 anladım benimki de tam pazara denk geliyor 😅 nöbetçi doktordan alırım o halde☺️ teşekkürler bu arada🥰