Merveth tam 32 de gitseniz iyi olur, ben 32+6 da gitmiştim, mecburen 32. Hafta olarak girmiş izine çıkma günün hatta tahmini doğum tarihim bile ertelenmişti raporda, 38. Haftaya kadar çalışıcam olarak gözüküyor yani, sistemde 37. Hafta gözükücem çünkü anlatabildim mi bilmiyorum 😅