GizemHamza34 merhaba canım çok geçmiş olsun sizede bende çok endişeliyim ilk gebeliğimde kan pıjtılaşma oluşmuş bebeğin plesantasına atmıştı 35 haftalık doğmuştu ama ne doktorlar su sorun var dedi nede beni başka bölüme yönlendirdi 3 sene sonra şimdi. 2. Gebeliğin 5. Haftasında ciddi sağ bacak ağrısı ile gittiğimde dvt teşhisi koydular genetik pozitif geldi 2 doz iğne ve ilaç kuşşanıyorum özeller riskin çok yüksek doğumu şehir veya fakülte hastanesinde yaparsın diyoe dvt dediğimde hiç bir doktor ilgilenmiyor en son fakülteye sevk ettiler fakültede 2 doktor risk alamam dedi en son bir prof kabul etti resmen ortada kalmıştım şimdi 17 haftaalığım kadın doğumun dediği 7 aylıkken bebeği almamız lazım kasıkta baskı yaparsa pıjtı kalbe gider kürtaj yapalım risk alma dediler kabul etmedim dua edelim doğumda kanaman çok olsun eğer kanaman olmazsa pıhtı atar kalbe biz müdahale edip sezeryan yapıp kalbe müdehale edene kadar iş işten geçer falan dediler şimdi 17 haftalığım çok korkuyorum arkamda 1 cocugumda daha var sizler neler yaşıyorsunuz nasıl gidiyor acaba neler dedi doktorlar sizlere