Gulcan_89 35 haftalık hamileyim. Nabzım 110 civarı hep. Bugün 122 ye bile çıktı. Doktorum normal dedi ama çok yoruyor nabzımın yüksekliği. Sizde durumlar nasıl ?
daslan Gulcan_89 benim 181 i gördü kardiyoloji eşliğinde ilerleteceğim hamileliğimi bence sende ne olur ne olmaz bi kardiyolojiye gitmelisin
daslan Gulcan_89 en düşük 130/140larda görüyorum henüz yakın zamanda kardiyolojiye gitmedim gideceğim en kısa zamanda
Gulcan_89 daslan bugün gittim ben iyi çok şükür 🙏 dinlenmeye çalış dedi. Pazartesi doğum iznimi erken başlatacam mecbur. 1 haftam daha vardı normalde