Leylimna Kızlar iyi mi erken değil dimi doktorum 38+0 dedide ben istemedim 2 gün daha beklettim 🤣🫠 ayın 25 i sezeryan günüm
262634nur Leylimna benimde 38+2 de alayım dedı ama ben üç gün daha kalsın 38*5 olsun istedim zayıf biraz çünkü
masalim35 Leylimna bende 39+1 de istedim 25 ine geliyodu riskli plur bebegin kafasi kanala yerlesik demisti o yuzden 21 agustosa cektik 38+5 de olucak
Necibece Benımde dogumum pzartesı 😊doktor 37+5 tr 3150 ölçtü, pzartesı 39+2olcam bende spınal olcam korkuyorum ıcımın rahatlamasına ıhtıyacım var acıkcası😔
Leylimna Necibece benim de aynen 2. Sezaryan ilki geneldi spinal hakkında hiçbir fikrim tecrübem yok ama tek bildiğim genel önermem
262634nur Leylimna dün 38.0 dı 3100 ölçtü ama ılk bebegım 400 gram eksık doğmuştu ultrasondan. Bunun da eksı artı oynamaya payı var
Necibece Leylimna zaten genel yapmıyor artık cogu hastane bıldıgımn kadrıyla sanırım ayılma suresı uzun narkoz atma falan
Arzu19988 Leylimna bizim durum farkli canim mecbur alicaklar bebege giden kan akimnde sorun var buraya kadar zar zor geldik)