Smyyg Kızlar merhaba 2 gün önce erken gebelik testi yaptım aşırı silik çıktı anca dikkatlı bakarsan görürdün o derece bugün de kan verdim sonuç 6.72 2 gün sonra tekrar vereceğim böyle yaşayanlar ama sonra yüklesenler falan var mı
Deletedmom_297 Smyyg Smyyg adet geçtimi yoksa adete daha var mı adet geçtiyse değer küçük ama geç döllenmede olmuş olabilir takip edin şuan bu değere göre hamilesinin inşallah sağlıklıdır
Deletedmom_297 Smyyg canım inşallah bebeğin sağlıklı ve seninledir bence yarında beta ver 2 gün bekleme geç döllenme falan olmuştur inşallah 😍