Kızlar 12 haftalıkken gitmiştim en son 17 hafta olunca gidicem şu an 15 haftalık işte gittiğimde doktor oturuyor dedi göstermedi kendini bebek 17, haftada gösterir mi ki çikolata ye falan diyolar cinsiyeti aşırı merak ediyorum haliyle alacaklarım var daha belli olmadan alamadım sizler nasıl öğrendiniz