gorkemakdmr kuzum bildiğim kadarıyla hastanenin içine girince karşıda hemen bayraklı alan varya onun arkasındaki koridordan devam edince hani diğer hastanelere geçiş var ring arabaları falan belki gitmişsindir yada gözüne çarpmıştır kadın doğumun içinde ama ara koridorda kalıcak bayraklı koridordan devam et direk sağ karşıda kadın doğum radyoloji var orda diye biliyorum ben yani hsg çekimi detaylı usg hepsi orda yapılıyo yanlış bilmiyosam da diğerleride o alanda ki zaten oraya girdiğinde bu kağıdı hemen kapıda bi görevli var ona gösterirsen seni yönlendirir tarif ettiğimden anlayabildin mi bilmiyorum ana anlamadıysan yaz gene