iremuzmez 37 hafta olmak üzereyim, 22. Haftamda detaylı ultrasonda gördük. Hala devam ediyor büyümesi, ya doğumda gecer dedi yada sünnet olma ihtimali olabilir dedi benim oğlumda ayriyeten su toplaması da olmuş bobreginde sıkıntımız yok cok sukur korkma kendi kendime geçen bir şeymiş yada ufak tefek gozlemlerle halledilir bende xok kafama taktım ama korkulacak bir şey yok