ilknurarel Kesenin yanında kanama alanı var dı bugün ki kontrolümde etrafına yayıldığını söyledi doktorum progestan başladı doktor bu durumu yaşayan var mı nasıl bir yok izlemem lazım
simsiyuce ilknurarel aynısını yaşadım progestan kullanınca bir süre sonra geçiyor benim şuan yok geçmişler ama yine de önlem amaçlı içmeye devam ettiriyor
ilknurarel simsiyuce progestan başladık vajinal yolla dedi ama bu yumuşak küçük bir kapsül kafam o kadar karışık ki nasıl yapacağımı dahi bilmiyorum
simsiyuce ilknurarel ben vajinal yolla almıyorum o yüzden yan etkileri yaşıyorum bana da bir kaç arkadaş vajinal yolla al demiş bir sonraki muayenemde doktora soracağım değiştirirse bakalım. 🤗
GulsunOgretmen Benim de şu an kanamam var,bu akşam başladı,1 aylık hamileyim,yarın sabah gidicem doktora ama sabahı nasıl edicem bilmiyorum bakalım .. size de çok geçmiş olsun sağlıkla kucağınıza alırsınız inşallah 🙏
ilknurarel GulsunOgretmen sizede çok geçmiş olsun inşallah önemli bir durum değildir sağlıkla kavuşursunuz
ilknurarel simsiyuce evet ilk gün bir yan etkisini yaşamadım ama ilk insan bir kötü oluyor his olarak