pembeayakkabilikiz Kızlar aşermeye başladınız mı 😃 ben bugün başladığımı düşünüyorum deli gibi canım taco cekıyor anlatamam size sanki limon istiyorum umarım ıcındeki soslar zararlı olmaz bırazdan yicem 😃 var mı benım gibi olan ?☺️
Yazmelegi_ pembeayakkabilikiz çok abartmadan yerseniz olmaz heralde ❤️ bende geçenlerde bisey aşerdim ama adını vermeyeyimmm
MerveLeo pembeayakkabilikiz ben ilk hamileliğimde yaşamadım. Bunda çok sevmem ama şeftali aşerdim. İki gün önce de rüyamda ıslak kek gördüm canım çok çekti ama aşerme olmayabilir Dün yedim 😅
Dmlirmak pembeayakkabilikiz 24 haftadan selamlar sabahtan beri kerebiç aseriyorum birazdan yiyecem inşallah 🤣🤣 asermelerim azaldı ama çok nadir çekiyor canım
peroksizom Ben başlarda cacık yemek istiyordum sürekli Sonra geçti artık canım hiçbir şey çekmiyor 🫠🫠
pembeayakkabilikiz MerveLeo benımde ilk hamıleliğimde böyle bı aşerme olmamıştı ama bu farklıydı ya ☺️afıyet olsun 🌸
Dmlirmak pembeayakkabilikiz Mersinlilerin ramazan tatlısıdır kerebiç köpüklü olur felan çok güzel bir tatlı tavsiye ederim