Eymnm Arkadaşlar baby me nin kız/erkek bebek için olan şampuanından kullanan oldumu,ve köpük şampuanıda varmış yenidoğan için sizce hangisini tercih etmeliyim kullananlar yorum yazarsa çok sevinirim(ilk çocuğumda chicco kullanmıştım çok memnundum fakat baby me kız bebek için olanı görünce hoşuma gitti sormak istedim😊
Polo Eymnm ben mustela aldım valla Muhendisoplunu takip ediorm inste. Hangi önerdiği marka en iyisiyse onu alıorm. Allah razı olsun adamdan da
nura23 Eymnm bende bekliyim. vucud losyonu pişik kremi ve şampuan gerekli imis. hepsi için hangi marka daha iyi diye bende merak ediyorum.
Beyzagzn Ben pantene alacagim alman markasi sampuan vucut losyonu ve pisik kremi olarak hepsini ayni alacagim gibi.. Ilk cocugum benimde hicbir bilgim yok neler onerirsiniz siz
Eymnm Beyzagzn Ben ilk çocuğumda hepsini chicco aldım kokusu olsun yapısı olsun a dan z ye hepsi muhteşemdi bu bebeğim kız olduğu için kız erkek bebek için ayrı baby me şampuan varmış onu merak ettim sorayım dedim memnun kalan varmı diye
Eymnm Polo Evet bende takip ediyorum onu Mustela ve Baby me ikisinden birini tercih etcem fakat bir de köpük şampuan varmış yenidoğan için onu merak ettim kullanan varmı diye
Sabireeray Polo ben de aynı şekilde favorim muhendisoglu 🙂güzel bilgiler veriyor ve tercihim onun yıldız urunleri
Eymnm nura23 Bübchen bakım ürünlerini de çok tavsiye ediyorlar bizim evde sabun ve bebek yağı chicco var onlar bitince alırım artık,şuan pişik kremi ve şampuan alıncak pişk kremi mustela ya da bübchen alcam,şampuan da mustela ya da baby me😊
Polo Sabireeray aynen Yıldız ürünlerine bakıorm. Tane tane incelemesini okuorum. Aralarınd o yıldız listesinde dahi hangisi en iyiyse onu alıorum :)
Ellaynagme Sabireeray kendisine guvenmiyorum artık. Yıldızlar listesinde olan bi urunu aldım simdi listede yok urun. Bi oyle bi boyle bi garip bu aralar
Sabireeray Ellaynagme çok şaşırdım dikkat etmedim hiç bende yakından takip ediyorum neden öyle bişey yaptığına anlam veremedim açıkçası
dorukhan_nehirada_moms Bnde bubchen aldim yegenimdede onu kullanmistik kokusu harika urunde cok guzel cok memnun kaldik biz bebek yagi pisik kremi sampuani dus losyonu hepsi bir harika
Eymnm dorukhan_nehirada_moms ya bu takip ettiğim mühendis bübchenin bütün ürünlerini tavsiye ediyor şampuanin içinde şu var bu var yazıp duruyor,ne dediğini kendide bilmiyor bugün iyi dediğine yarın kötü diyor bir ürün iyise hepsi iyidir kremi yağı iyi olup şampuanı nasıl kötü anlamadım,zaten artık bakmıyorum ona mustela ya da bübchen düşünüyorum ama baby me şampuanı da güzelmiş
Mnks Eymnm istagramda muhendisoglunu takip ediyorum mustela yenidogan konak onleyicili kopuk sampuanini aldim