DilanArven Merhaba hanımlar, ben 20 haftalık hamileyim. Tetenoz iğnesi olanınız veya olmayanınız var mı ? Kaçıncı haftada olmak gerekiyor acaba ?
elifincennetkusu DilanArven ben 16 haftalık hamileyim 18.hafta kontrolünde yapılacakmış ☺ tetonuzun ağrısı çok oluyor benim en son 2 sene once oldugumda 3 gün agrımıstı kolumun üstüne yatamamistim
DilanArven Hi bana da ay bazında 5, 5.5 aylıkken olunuyor dendi. Kendi doktorum da hamile izne ayrıldı o yüzden emin olmak istedim 😊
Zeze03 Haftadayım 5 gün önce yaptırdım sağlık ocağında yapalım dediler doktora sordum yaptırabilirsin dedi bende yaptırdım ikinci doz bir ay sonra yapılacak 16-20 haftalar arasında yapılıyormuş sanırım cnm
momtobee Haftadan itibaren yapılıyor tetanoz. Ben de dün 20. Haftamda oldum. Sağlık ocağına gebe kaydınızı yaptırdığınız takdirde hemşireniz zaten sizi arayıp çağırıyor aşılar için. Diğer doz da 1 ay sonra