Ortadoğu da kan verdim acilden telefon da yönlendirdi oraya kan sonucu düşmemiş giriş var dedim yarın düşer dedi okey daha oncekile düştü gece 2 de bile verdim dedim vs bana diyor onu sisteme kayıt yaptıran arkadaşa soracaksin dellendim dedim nereden bulabilirim adamı tanımam etmem böyle saçma bir cevap olabilir mi 😅