nrna sevinc2610 bende öyle sabahtan beri yataktan kalkamıyorum 🥹🥹prilam Dr hap içtim ama halsizlik yaptı sanki
Katya1 sevinc2610 28 haftamdayım hala yaşıyorum bulantıyı malesef, dramamine ilaç kullanıyorum bi nebzede olsa rahatlatıyor. Yada acilde serum 🤷♀️
Meral_63 Katya1 cinsiyetle alakası var mı peki kız bebek lerde oluyur bulantı kusma 🤕19+4 haftalık oldum hayla devam ediyor
penbe_karisi Vallahi ben de hiçbir şey çözüm değil aç olsam kuru bulantı var asla kusamıyorum az önce yemek yedim canım çekti bir şeydi eşim aldı getirdi asla yemedim hala midem bulanıyor ama kuru bir bulantı
vanilya_kokusu_ Meral_63 benim ilk bebeğim kızdı sürekli kusuyordum şuan ikinciye hamileyim gene kusuyorum bilmiyorum
Nrgalt8 Normalde gece yatmadan 2 tane prilam içiyorum ama güniçinde hala bulantılarım oluyor. Maden suyu iyi geliyor bana da belki fikir olur size
katlav sevinc2610 ben ayran içiyorum bulantı zamanları ama bazı günler ilaçta kullansam bulantı olacaksa oluyor önüne geçemiyorum bir türlü.