Kızlar 9hafta gebeyim. Gebelikten önce mantar tedavisi gördüm baya fitiller antibiyotikler kullandım ama gebe kalınca tedavi yarıda kaldı ve gebelikte tekrarlandı muayene oldum özelde doktorum vagi hex diye fitil verdi kullandım kaşıntım akıntım hafifliyordu ama asla geçmedi. En son muayene de düzelme var diye tekrardan fitil vermedi ama benim 3 gündür yoğurt gibi kesik sulu yeşil akıntım oluyor yürüyünce ayağa kalkınca akıyor iç çamaşırı hijyenime dikkat ederim peçetenye silince sümükümsü yeşil akıntı görüyorum ve korkuyorum endişeliyim bulantıdan dolayı su içemiyorum. Bu illetten kurtulan var mı ne yapmam lazım ya acil dönüşlerinizi bekliyorum