peroksizom  Arkadaşlar merhaba endişelenecek bi şey var mı 6+4 üm bugün doktor tahlillerine bi bakalım dedi böyle çıkınca bi korktum geçen hafta uçuk çıkarmıştım onla mı alakalı diye düşünüyorum yüksek çıkan değerim için
nisaysee peroksizom Igg daha önce bağışıklık kazandığını Igm de hastalığı o an geçirdiğini gösteriyo diye hatırlıyorum yanlışta olabilir
peroksizom Kaygılı bi yapım var çok panikledim sağlık çalışanı yada bilen birisi varsa destek olursa çok mutlu olurum
peroksizom nisaysee uçuk virüsü felanda yazıyogeçen haftalarda uçuk çıkarmıştım grip olmuştum dedim belki onla alakalıdır