Cans__ Sezaryen olacağım pazartesi günü ve hangi ilaçlara vitaminlere devam ediyoruz bilen var mı? Varis çorabı giyecekmişim birde ameliyatta sizler giydiniz mi doğum sonrası giyilecek sanırım bir süre.
tonymontana Cans__ sezaryen oldum varis corabi giymedim hamileyken elenatal 1 ve 2 kullandim dogumdan sonra da 3 numarasini sidefer kan ilacina devam ettim ve bestlak damla kullandim
Yenibirannee Cans__ hastaneden çıkarken çıkardım ben varis çorabını. ve extra bir takviye kullanmadım doktorum zaten ağrı kesici falan vermişti bi onları kullandım
YavruKurtveAnnesi Cans__ 6 gün oldu sezaryenle doğum yapali. Demir ilacı ağrı kesici antibiyotik yazdı doktorum ekstra bir şey yazmadı. Varis çorabı bana vermediler giy de demediler
ABusraaaa Cans__ 2 sezeryan yaptım ama varis çorabı kullanmadım. Onun dışında takviyelere devam etmedim. Sadece kalan ilaclarim olduysa gebelikten kalan onlara devam ettim bittiğinde yenisini almadım.
Cans__ Yenibirannee kalsiyum,magnezyum demir hiçbir şey kullanmadınız mı değerleriniz nasıl peki baktırdınız mı
Yenibirannee Cans__ evet 2 kez sezaryan doğum yaptım. kısmetse bu 3. olcak. gebelık boyunca bu 3. de sadece ılac kullanıyorum doktorum ılaç yanlısı değil. tabi kan değerlerimde güzel benim o yüzden dogumdan sonra kullanmadım ilaç
Cans__ YavruKurtveAnnesi bende anlamadım varis çorabını takan da var takmayan da neye göre oluyor bilemiyorum
YavruKurtveAnnesi Cans__ gebelik takibini yaptıkları zaman soruyorlar ya varis var mi diye belki var diyene öneriyorlardır bilemiyorum
Cans__ YavruKurtveAnnesi varis var mı demediler hiç ama ikiz gebelik kan sulandırıcı hap kullandım falan pıhtı atmasın diye giydiriyorlar da çok kilo aldım diye mi 20 kilo aldım
Cans__ ABusraaaa kalanlara kesin devam ederim zaten de varis çorabı bakalım nolcak sonrasında kullanılacak mı