seydabal_60 Kızlar 3 aylık oğlum var kış geliyor dışarı çıkarken giydirmek için kalın tulumlardan alıcam ama hangisini alayım sizce görseli ekliyorum
greybrde seydabal_60 tecrübeden ziyade zevk meselesi bu canım benim 2. Hoşuma gitti diğer çok koyu vede pelüş ben pek sevmiyorum kimisi döküme biliyor ağıza yüze yapışıyor
papatyakokulugece seydabal_60 ben sevmiyorum bu tarz şeyleri kullanışlı değil onun yerine mont tıplerınden al pelus alma
Ecmsyl seydabal_60 bunu kışın mont olarak kullanamazsınız bendede var bırkac tane sadece eylül ekım havalar serınlediğinde kullanılır. Kış ıcın astronot almanız gerek. Onlar kış ayına uygun
dilaradoyan seydabal_60 bendede var kışa gayer yeterli valla astronot hiç sevmiyorum almadım. Üstteki daha güzel bence ama kullanış olarak farkı yok yani zevk meselesi
MerveLeo seydabal_60 çok soğuk bir şehirde değilsen kış için yeterli olur ama biraz soğuksa yeterli gelmeyebilir. Ben ilk 2 sene astronot tulumla geçirdim.