Bmelekkk Her ihtimale karşı bı gidin,kan değerlerinize bakıp progestan verirler, bende oldu 12. Haftaya kadar 3 sefer, progestan desteği kullanıyordum sürekli
lif Ya benimde kanamam oldu 7 haftalık doktor kese etrafında çık kanama alanı var dedi düşük yaparsın dedi
momsalis lif kanamami oldu yoksa kahverengi lekelenme mi oldu sizin. Hayırlısı olsun inşallah sağlıkla gelir bebisiniz
0zlemy momsalis hiç korkma yerleşme kanaması deniyor benimde oldu hatta 2 3 gün sürdü kahverengi tonlarında ama şimdi 10 haftalık olduk çok şükür bir problem yok ama bol bol dinlen hiç iş yapma dinlenmene bak sadece 🫶🏻
0zlemy momsalis kusura bakma daha yeni gördüm cevabını. 7+6 da gördüm bir hafta arada lekelendi arada hiç olmadı progestan kullandım zaten bu süreçte şimdi çok şükür bir şey yok geçti. Sizin durumunuz nasıl hala kanama oluyor mu
Dmlirmak momsalis korkma normal o lekelenme eğer kan akışına dönmediği sürece sorun yok bebek yerleştiği için kanamalar olabilir 9. Haftaya kadar normal karşılanıyor bu durum
beybish Ppatya60 Pazartesi günü doktora gittm 2. Kontrol için karnımdan baktığında bebek gözükmedi vajinalden bakınca gözüktü bebek geriden geliyor dedi normalde 7 haftalıktı bugünde çok hafif lekelenme oldu riskli bir durum mu pazartesi randevum var tekrar bekleyeyim mi yoksa yarın hastaneye gideyim mi bu durumdan dolayı
momsalis Beyza_35 bugün doktora gittim canım progestan verdi 12. Haftaya kadar kullan ama şikayetin geçerse birakabilirsin dedi inslalh bı sorun olmaz keseyi gördük şükür ama henüz bebeği göremedik 4+2
momsalis 0zlemy damla damla lekelenme olmuştu korktum hemen doktorangittim 4+2 haftalıkti vajinal baktı cihaza hiç bulaşmadi doktor ben şuan bı leke görmüyorum yinede progestan başlayalım dedi gittiğimde keseyi gördük 5+3 le uyumlu kese 10 gün sonra gel kalp atışını duyalım dedi daha gitmedim biraz büyüsün öyle gitmeyi düşünüyorum 😊