Meralay Dünden beri sağ kasığımın üstüne bıçak saplanıyor. Biraz sürüyor geçiyor sonra tekrarliyor . Aşırı canım yanıyor. Doğumla alakalı mıdır ?
Nz1 Meralay ya iki günden beri bende de var o. Tam sağ karnımın altında. 36. haftama girdim eşim çalışıyor evde tekim umarım doğum sancısı değildir. Öğleden beri ağrım yok tekrar başlamaz inşallah.