newera Kızlar selam 2 düsügüm oldu bir boş gebelik 2. Kalp durması 6.5 hafta Genetik test verdim temiz çıktı Trombofili paneli testi Mthfr Homozigot çıkmış. Doktor daha sonucu atmadı bu ne demek oluyor
pcosluannik newera benimde ayniydi planli iliskiden sonra hergun test yaptim 3. Haftada ogrendim gebeligimi hemen kan sulandırıcı başladık çok şükür bebegim saglikli doğdu
Civciv54 newera benimde MTHFR677 homozigot pıhtılaşmaya yatkınlık folik asit ve B12 emilimi gerçekleşmiyor dedi doktor Gebeliği öğrenince kan sulandırıcı başlıyorlarmış. Bir de folik asit yerine aktif folat kullanmak gerekiyormuş
endlesslove1 newera kan sulandırıcı da kullanmanız gerekiyor ve folik asidi de folat şeklinde kullanmanız gerek diye biliyorum
Civciv54 newera aminn inşallah 🙂 en azından sebep biliyor olmak bile önemli bir adım ona göre tedbir alabiliriz.
newera Civciv54 evet çok doğru. Bana genelde sebepsiz oluyor dediler. Ve ben kromozom bozukluğundan çok korkmuştum. Allah dermansız dert vermesin ne diyelim vardır bunda da bir hayır
Civciv54 newera amin inşallah. Bizim imtihanımız da bu yönde demek ki. Ben iki düşükten sonra sebep öğrendim ancak şimdi de gebelik oluşmuyor. Düşüklere bir şekilde sebep buldum şimdi de gebelik oluşmama sebebini arıyorum gerçekten tükendim artık