Merhaba kızlar bu ay sol tarafta doktor yumurtan büyüdü çatlayacak dedi. Değerlendirin dedi bizde değerlendirdik . Çatlamadan sonra 5 yada 6. Gün diyorum . Ama iki gündür benim belim çok ağrıyor . Fakat sağ tarafım sol tarafım değil . Dedim baya baya ağrıyor. Başına gelen var mı ?