Adetim herzaman düzenli 1 hafta gecikti çok bi şüpheli bi durum da yok aslında korunuyoruz genede bir ihtimal olabilir mi diye erken gebelik testi aldım negatif çıktı ama hala âdet olmayınca test de yanlışlık olabilir mi başına gelen var mı yada napmalıyım