33+3 Bir gün çok enerjik, bir gün çok bitik yıkık dökük hissediyorum. Günü günümü tutmuyor insan bir doğursam da rahatlasam diyor ama o zaman büyütme sancılarıyla kucaklaşıyorsun analık cidden delilik ama onlarsız da asla olmuyor evlat dünyadaki en güzel duygu Rabbim bizlere hayırlı evlatlar yetiştiştirmeyi nasip etsin