Kızlar adet biteli 14 gün oldu testler hala çok silik strese sokuyor bunlar insanı ya, normalde de adetim düzensiz son iki aydır 40 günde bir oluyorum sadece. Bu geç yumurtluyorum demek oluyor ama ne biliyim stres oldum acaba neler tüketsem faydası olur yumurtlama için, benim gibi geç yumurtlama gören var mı?