Kızlar geçen ay adet dönemimde sadece kahverengi leke geldi sonrasınds doktor adet söktürücü verdi ve adet olmam tam 55 gün sürdü döngü. Bu ayda adet sonrası 4 gündür ovulasyon yapıyorum t çizgisi silik çıkıyordu bugün tamamen kaybolmuş bir sorun mu var acaba çok stres yaptım