Sengulkrgz Esrasrgn yok hayir 10 11 haftalikken bitti h3m enfekaiyon olayi hemde sik tuvalete cikma olayi...rahim buyuyup yukari cikiyor mesaneye baski azaliyor doye biliyorum bu sikayeg azaliyor
Esenn1 Esrasrgn ben 11+5 oldum çok sık tuvalete gidiyorum özellikle geceleri çok tuvalete kalkıyorum gebelikte normal bir durum bu rahim büyüdükçe idrar torbasına baskı yapıyor çabuk doluyor o yüzden sık idrara çıkıyoruz.. 🤷♀️
FtmaOngn Hemde nasıl gündüz de çok fazla gecede gece uykusu zaten Yok saat bası lavaboya kalkiorm yanı :(
Esrasrgn Sengulkrgz enfeksiyon çıkmadı bende ama hala sık tuvalete çıkıyorum anlamadım yani. Bu dönemde dediğiniz gibi rahatlamam lazımdı ama aynı
Sengulkrgz Esrasrgn bencede bir doktorunuzla danisin bana doktorum rahim buyuyup yukari dogru ciktikca rahatlayacaksin demisti 11 haftqlikken sukur allqha duzeldim... beter bir seydi gece 20 25 kez kalkiyordum uyku yoktu gunduz ise surekli lavobadaydim
FtmaOngn Esrasrgn bendede enfeksiyon yok doktoruma sordum durumu büyüyen rahim idrar duvarına baskı uyguladığı icin çok normal dedi hanı bütün tahlilim falan yapıldı normal olduğunu soledi