Meral_63 ağla bacım ben günde 3 öğün yemek yerine ağlıyorum bir insanın ,24 saat bulantısı olurmu ya hal halsizlikten zar zor iş yapıyorum bir kızım daha var yavrum.onunda ilgiye ihtiyacı var 😓çok zor ama ben 8 haftalığım 5 ten beri kusuyorum senin en azından ilerlemiş keşke geçse artık ilk gebelikte ben 18 haftaya kadar kustum çok zor gerçekten yeşil elma yiyebilirsen faydasi oluyor bulantiya ekşi diye