Ezgdfne Busrasolakoglu1 sizler bu dönemde psikolojik olarak nasılsınız ben çok bitik hissediyorum yaa çok uzuluyorum:(
Busrasolakoglu1 Ezgdfne ister istemez modumuz düşüyor ama iyi düşün iyi olsun herşey, geç döllenme olma ihtimali çok yüksek bir de adet düzensizliğim var diyosun