Tomriscvn Kızlar bu aldığım 2.kutum olcak fakat öncekinden hem tadı daha az şeftali aramolı geldi hemde böyle üstünde beyazımsı tabakalar oldu bi şüphelendim sahte olabilir mi diye eczaneden alındı böyle birşey olması mümkün değildir değil mi 🤣
Tomriscvn Tomriscvn Diğeri daha koyu renk ve böyle üstünde beyaz hiç olmuyordu mesela ikiside eczaneden alındı bu arada