Ynss Fatmaaa1921 benimde aşağıdaydı ama rahim ağzını kapatmamış dedi yukarıya çıkmadı olduğu yerde kaldı rahim ağzı açık olduğu için çok kolay bir normal doğum yaptım endişelenmeyin aşağıda olması sadece biraz daha fazla ağrı yapıyor
Ynss Fatmaaa1921 evet kendi sancımla çok kolay bir doğum oldu plasenta engel değil, son haftalarınızda biraz dikkat edin ben depremden dolayı stres yaptım erken geldi minik sağlıklı bir sekilde stressiz güzel bir hamilelik geçirin inşallah 🙏🏻
Fatmaaa1921 Ynss çok teşekkür ederim güzel dilekleriniz için içimi ferahlattınız yani doktorum da bana öyle vişey söylemedi ama internetten araştırınca çok tedirgin oldum bakmamalı aslında
dimpleuser Merhaba bu yazan hamişlerin durumu ne acaba ,benim de aşagıda dddi doktor bu hafta yukarı çıkacak dedi
Fatmaaa1921 dimpleuser benim olması gereken yere gelmiş çok şükür zamanla çıkar diye düşünüyorum sizinde
esmaa535353 Fatmaaa1921 sizinki nasıldı benimde plesentam assadaydi sonra yapışmış dediler şuan 30 haftaligiz en son 26 haftada gitmiştik doktora
dimpleuser Fatmaaa1921 14 hafta bitiyor.bu haftalarda yukarı doğru çıkacak dedi ama korktum burda çok fazla yorum var endişelendirdi beni
Fatmaaa1921 dimpleuser yani daha ufak ben gittiğimde 28 haftalıktım doktor bana bu zamanlar yukarı çıkıyor dedi endişe etme yani çok erken net bişey söylenmesi için
esmaa535353 Fatmaaa1921 benimde assadaydi biraz yukarı kaymış ama bu seferde yapışmış dediler plesenta akreata oluyormuş şuan 29 haftaligiz acaba benimkinde yine kayar mi profosor birine gidiyorum mustelanin çatlak kremini verdi çocuğu hareket ettirip yukarı kaydirticak dedi ama gerçekten onu sürünce2 3 saate çocuk daha hızlı hareket ediyor
Fatmaaa1921 esmaa535353 Allah Allah ilk defa böyle bişey duydum yani burda 34 hafta da bile plesentanın yukarı çıktığını okudum ben stres yapmayın umarım düzelir
Sule61 Bicirik2025 siz plesenta önde aşağıda olarak mı dogum yaptınız tecrübenizi anlatır mısınız ? Sezeryan hangi haftada oldu kanama oldu mu vb
esmaa535353 Elifgnr43 nasıl doğum yaptınız şuan benimde plesentam assada hatta yapışık gibi duruyor dediler çıktı mı yukarı tamamen
Fatmaaa1921 esmaa535353 benim de 28 haftalıktı tam o haftalarda yukarı çıkıyormuş normalde benimde rahim ağzını kapatmamıştı ama aşağıdaydı sonraki gittiğimde 31 haftalıktım normale dönmüş dedi doktor
Fuunndaaa esmaa535353 benimde 14 hatfalık perinatoloji takipliyim doktor ufak tefek yapışıklıklar var yukarıya çıkmaz böyle kalır artık dedi
esmaa535353 Fatmaaa1921 inşallah benimkide normalde dönmüştür yapışık gibi gözüküyor demişlerdi ama inşallah yapismamistir