Merhaba kızlar,
28 temmuzda regl oldum, 1 ağustosta ovulasyon testine başladım düne kadar hiç koyu çizgi çıkmamıştı dün bir anda koyu çıktı bugünde silikleşmeye başlamış sizce yumurtlama dün olmuş olabilir mi? Dün geceyi değerlendirdik bugünü de değerlendireceğiz.
