Sevdece Kizlar Muhammed’in yanına isim arıyoruz. Kisa , kulağa hoş gelen Sina ismi eskiden beri bana hoşuma geliyor sizce nasıl? Ve başka öneriniz varsa paylaşabilirsiniz 🫶
bluemom24 Sevdece bizde muhammedin yanına isim arıyoruz muhammed kesin olacak ama ilk isim muhammed olunca bulmak daha zor oluyor 😬 şimdilik Muhammed Asaf dedik değişebilir ama 😂
m89 Sevdece Merhaba benim kardeşimin ismi Muhammed Umut olacaktı sonradan tek isim olarak Muhammed koymuşlar ama hala aklımda Muhammed Umut duruyor güzel sanki
ElifKumru Sevdece ya ben çok beğeniyorum oğlum olsaydı kesin Sina koyacaktım farklı ve havalı duruyor bence isimler karaktere sirayet edermiş İbni Sinanın yolundan gider belki diye düşünüyordum :)
Sevdece Visneli1so-s senelerdir karsilastigim bir isim ama soylediginiz hic aklıma gelmemisti 😅 bakalım düşüneyim biraz daha
Sevdece bluemom24 evet sizin de postunuzu görmüştüm sanırım. Asaf güzel isim ama cevremde cok var. Enes ensar talha emin gibi isimler de var yakınlarımizda. Oyle olunca seçmek gerçekten zor oluyor hem cok uzun olmasın ne cok ağır olsun ne cok popüler olsun derken cember cok dar. 🤭 bir de Âsım var aklımın bir köşesinde
Sevdece ElifKumru ben de oyle dusunuyorum kesinlikle. isim sahibine çekeceğine inanıyorum ve ne niyetle isim verdiğimiz önemli bana göre. Ben bu ismi cok uzun zamandir duyuyorum ama aşina olmayanlara garip geldi sanırım
bluemom24 Sevdece asaf çok yaygın evet ama benim çevremde bir kişide var sadece Sina ismi de gayet güzel bence instagramda takip ettiğim fenomenin oğlu ve bayılarak koydular ☺️☺️