Beggg Betam 1738den 1178e düştü. 2-3 gündür parçalı kanamam da var,devlet acilde pek ilgilenmediler kan aldılar sadece yarın doktora gideceğim. Öncesinde sormak istedim bu ne demek oluyor kimyasal mı düşük mü dış gebelik mi nasıl anlaşılıyor
3boysmom Beggg dış gebelik tüpte büyüyor, ben geçirdim ama betalarım daha düzensizdi örnek veriyorum 350-250-300 böyle ilerliyodu. kanamada vardı tabi. alttan muayene ile anlaşılmıştı aslında devlete gittiğimde sonra yatışım olmuştu
Beggg 3boysmom maalesef bana pek bakmadılar ilgilenmediler. Bir hafta önce kan verdim ve öyle öğrenmiştim haftasını falan bilmiyorum,ilk değerimin sistemde görünmediğini söyliyip tekrar kan aldılar. Sonra ikisini karşılaştırırız diyip gönderdiler. Bir de bana diyor regl olabilir misin regl olsam betam nasıl böyle çıkabilir 🤦🏻♀️
3boysmom Beggg başka hastahaneye gidin bence. hangi ildesiniz? istanbulda ben süleyman yalçın şehir hastahanesinde yattım ameliyatımda orda oldu ama cok memnun kalmıştım. çok ilgililerdi. acilden giriş yapmıştım
Beggg 3boysmom kocaeli darıcadayım. Yarın özelde bir kadın doğuma gitmeyi düşünüyorum en azından insan muamelesi görmek adına. Burda devlette insanın yüzüne bile bakmıyorlar