1irmaky-98 Kozlar acil bakar mısınız?? 21 haftalık gebeyim doktor MONUROL verdi. Aranızda daha önce kullanan var mı? Gebeyken ilaç kullanmaktan çok korkuyorum. Suyu fazla içince idrar yolu enfeksiyonum geçiyor sizce ne yapmalıyım kullansam mı
bbety 1irmaky-98 Doktor manolol verdiyse mutlaka kullanın idrar yollarındaki enfeksiyon bebeğin gelişiminde geriliğe sebep olabiliyor veya Erken doğumu tetikleyebiliyor. Benim mesanem tam boş almadığı için İdrar yolu enfeksiyonum hep tekrarladı ayda bir manurol kullandım. Zaten bu ilacı gece içiyorsunuz sabaha kadar ilaçlı su mesanenizde bekliyor sabah tuvalete çıktığınızda da atılıyor. zararı olsa Doktor önermezdi İdrar yolu enfeksiyonun sonuçları ilaçtan daha tehlikeli
benim-kalbim-o 1irmaky-98 ben kullandım bi sıkıntı olmadı gebelikle ilgili, ama enfeksiyonumu geçirmedi başka ilaç kullanmal zorunda kaldım
Gamze_recebim 1irmaky-98 gün boyu limonlu su iç canım içeceğin suya limon sık tadını al az olmasin sürekli içince enfeksiyon geciyo ben çok ilaçlar kullandim geçmedi limonlu suyla geçti 1 .5 litre suya 1 limon sıkabilirsin
Gizemt5 Bana da verildi sonra vazgeçti doktor kullanma dedi, bence bol su iç bende öyle yapıyorum, günlük 3 litre içiyorum en az bayağı bir faydası oluyor rahatlatıyor ama tabi enfeksiyonun derecesine de bağlı
1irmaky-98 Gizemt5 Aynen gerçektende öyle oluyor bir kere daha oldu böyle ilaçsız bol su ile geçti. Fakat ne zaman suyu az içsem böyle sıkıntı oluyor galiba kullanmıcam
kubrakandu Kızlar 36+4 gebeliğim protein çıktı üç gün yatış yaptım hastanede 37 haftada gel yatışın olucak dedi ama doğumla ilgili birşey demedi normal doğum mu sezeryan mı gibisinden proteinden dolayı sezeryan olan varmı kızlar cevap verebilirmisiniz?
Gizemt5 1irmaky-98 😂😂 valla bende de aynı az içince direkt kendini belli ediyor aman zaten havalar çok sıcak bende bol bol içiyorum hep 🫠 inşallah yakın zaman da geçer
1irmaky-98 Bu arada benimki vajinal mantardan kaynaklı olabiliyor yani mantar sürekli tekrar eden bişey olduğu için haliyle idrarıda etkiliyor